Despre Noi

CU HORAS, ANUL ACESTA MERGEM IN VACANTA LA MARE !
O calatorie directa, confortabila si sigura cu autocarul pe ruta Sibiu - Ramniu Valcea - Bucuresti - Constanta- Mangalia fara stresul de a conduce, in care rasaritul soarelui te trezeste chiar la destinatie.
Compania de transport persoane HORAS deserveste urmatoarele trasee regulate:
- in trafic interjudetean:
- Sibiu - Ramnicu Valcea - Bucuresti - Constanta - Mangalia (tur-retur)
- Sibiu-Rm Valcea- Bucuresti
- in trafic judetean:
- Ramnicu Valcea - Copacelu - Magura (tur-retur)
- Ramnicu Valcea - Ladesti-Fartatesti (tur-retur)
Alte servicii:
- transport ocazional intern pe rute turistice pentru grupuri organizate;
- importul si vanzarea de autocare, autobuze, camioane second-hand, din stoc sau pe bază de comandă;
- comercializarea de piese auto din dezmembrări pentru autocare și autobuze, din stoc sau pe bază de comandă;
Informatii Horas:
- Telefon/fax: +4-0765408848
- Rezervari: +4-0765-40.88.48;
- Administrare: +4-0769-251.085
- E-mail: horasmu@yahoo.com
Călătorii despre noi
08 Jul 2025 Anonim
|
Autocarul a intarziat 40 de minute, dupa care a trebuit soferul sa schimbe autocarul cu un autobuz. Soferul minunat si primitor, dar conditiile si faptul ca nu am putut comunica la ce ora ajunge si faptul ca am crezut ca nu mai vine este inadmisibil. Aveam o conexiune din Sibiu spre Budapeata ce putea si pierduta. Pe langa asta, pe site cand bifezi optiunea elev, se ia pret intreg ca la adult..... |
|
07 Jul 2025 Miscoci Marielena
|
|
|
04 Jul 2025 Anonim
|
O noapte petrecută în parcare în Constanța din cauza unei probleme la motor. Șoferul, nota 10, a găsit un coleg cu autocar disponibil din Vâlcea! Firma nu s-a implicat, deloc pregătiți pentru drumuri lungi. 6h în plus s-au făcut. NU recomand! Raspuns Horas: Ne cerem scuze calatorilor pt incidentul neprevazut ! Soferul a informat firma despre defectiune, si a fost trimis un mijloc de transport al firmei pt preluarea calatorilor . Sosirea in Rm Valcea a fost la 09.15 h cu cu o intarziere de 4.45 h fata de ora preconizata. Din pacate nu a fost posibila preluarea calatorilor din vehiculul imobilizat mai repede. |
|
03 Jul 2025 Anonim
|
A plecat din stație de la ora 4:00 desi in email scrie ca trebuia sa fiu prezent de la 4:10, iar pe bilet scria ora de plecare 04:35. Am dat 40 de lei pentru nimic! Raspuns Horas: A fost restituita suma achitata pe bilet , din pacate aveti dreptate soferul a plecat mai devreme din statie. Ne cerem scuze pt inconvenientul creat. |
|
03 Jul 2025 Stoian Amalia
|
|
|
30 Jun 2025 Ilie Marius
|
Am calatorit cu peripetii, soferul initial nevrand sa ma ia, pentru ca biletul meu in format electronic, nu-l multumea. El voia ca biletul sa fie tiparit pe hartie. In era digitala, in mileniul III, secolul 21, dumnealui voia bilet tiparit. Dupa o cearta destul de apriga, a acceptat biletul electronic.
Dar nu cred ca este normal, iar cei de la Horas ar trebui sa-i scoleasca pe acesti soferi. Raspuns Horas: Avem foarte multi calatori care prezinta biletul DOAR in format electronic , soferii sunt intruiti in acest sens si NU REFUZA acest tip de bilet . Nu credem ca este motivul real pt care ati acordat acest calificativ minim . |
|
30 Jun 2025 Anonim
|
|
|
30 Jun 2025 Anonim
|
|
|
26 Jun 2025 Popescu Lucian
|
|
|
24 Jun 2025 Weber Ioan
|
Călătoria s-a desfășurat în condiții bune ,șoferul a condus profesionist. |
|
20 Jun 2025 Cristian Seiare
|
|
|
18 Jun 2025 Cioca Vasile
|
|
|
18 Jun 2025 Chirnoaga monica
|
|
|
16 Jun 2025 Anonim
|
|
|
11 Jun 2025 Anonim
|
Hello I didn't take the bus can you refund me |
|
11 Jun 2025 Elena Radomir
|
|
|
11 Jun 2025 Anonim
|
Spațiul pe scaune foarte mic |
|
08 Jun 2025 PÎSLARU Elena
|
|
|
08 Jun 2025 Anonim
|
Sibiu - Bucuresti Biletul a fost pana la Gara de Nord (la coloane) Soferul m-a lasat pe podul Basarab, in drum fara acostament, punandu-mi viata in pericol. A refuzat de doua ori sa opreasca la destinatia de pe bilet. Domnilor, erau 2 minute de condus. |
|
05 Jun 2025 Anonim
|
Pacat ca atat ati rezumat dvs....in loc sa spuneti:vom revizui toate neajunsurile astfel incat sa va simtiti bine si pe viitor,ne trimiteti la altii,asta nu e o solutie in ceea ce priveste activitatea dvs.poate data viitoare nu mai castigati licenta si ne von duce cu altii.... Raspuns Horas: Serviciul prestat de noi are cu siguranta deficiente , dar d-vastra puteti alege sa calatoriti cu compania care va ofera cel mai bun raport calitate-pret. |
|
03 Jun 2025 Trușcă Mădălin
|
|
|
01 Jun 2025 Cioca Vasile
|
Spatiu foarte ingust intre banchete |
|
20 May 2025 Calinoiu Maria Cristina
|
|
|
14 May 2025 Anonim
|
|
|
14 May 2025 Anonim
|
Încep cu începutul Raspuns Horas: In data mentionata 29.04 au fost 17 calatori intr un mijloc de transport cu 23 locuri si spatiu de bagaje aferent.Ar fi trebuit sa fie suficient spatiu , scaunele sunt standard oriunde in Europa (nu sunt mai mici la noi) - este adevarat nu sunt asa de confortabile ca intr un autocar dar acesta nu poate circula cu 17 calatori. |
|